Reisdag - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Monika Fauw - WaarBenJij.nu Reisdag - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Monika Fauw - WaarBenJij.nu

Reisdag

Door: Remco

Blijf op de hoogte en volg Monika

05 Augustus 2014 | Verenigde Staten, San Francisco

Vanochtend om 5 uur ging de wekker, want om 5.45 uur zouden we worden opgehaald door het busje voor de rit naar het vliegveld. Onze vlucht ging om 8.55 uur, we waren om 7.00 uur op het vliegveld en dachten nog tijd genoeg te hebben voor het ontbijt. Maar alles op het vliegveld was Washington ging in z'n achteruit versnelling, zodat we uiteindelijk nog met een donut en een kop koffie in de hand moesten rennen naar de gate. De vlucht duurde bijna zes uur, en toen we eindelijk na het hele vliegveld van San Fransisco over te zijn gegaan bij de balie van Hertz auto verhuur aankwamen, stond daar zo'n 100 man voor ons in de rij. Dus na weer een vele te lange tijd wachten de auto geregeld en de garage in om onze knalrode Dodge Journey op te halen. Uiteindelijk zijn we nu in het hotel, het Holiday Inn in hartje San Fransisco. Niels en Jochem zijn even wezen zwemmen, en wij hebben even het e.e.a gewassen. Nu nog even de stad in, en straks een hapje eten.