San Fransisco - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Monika Fauw - WaarBenJij.nu San Fransisco - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Monika Fauw - WaarBenJij.nu

San Fransisco

Door: Jochem

Blijf op de hoogte en volg Monika

06 Augustus 2014 | Verenigde Staten, San Francisco

De straten hier in san Fransisco zijn super mooi, omdat ze zo steil omhoog of naar beneden lopen. Vandaag hebben we de auto gepakt en zijn we lekker wezen touren rond de baai van san Fransisco, we kwamen langs een paar mooie plekken en ook over the golden gate bridge, zelf ben ik onder deze tour eventjes in slaap gevallen, omdat ik zo moe was. Toen ik wakker werd besloten we om richting de zee te gaan, eenmaal daar aangekomen konden papa, Niels en ik het niet laten en gingen we lekker ff met de pootjes door het water, waarbij we uiteindelijk helemaal nat werden haha, daarna zijn we weer naar de auto gegaan en zijn we op zoek gegaan naar het leukste straatje van san Fransisco, dit is een heel steil straatje dat hele leuke en korte bochten heeft, iedereen heeft heel erg genoten van deze dag en we gaan hem vanavond nog afsluiten door ergens lekker te gaan eten,
Groetjes Jochem.

• 06 Augustus 2014 - 19:25

Opa En Oma:

Wat beleven jullie toch veel zeg. En dan te bedenken dat dit nog maar de tweede week is.
    Je ziet zo heel veel van de wereld dat USA heet. En uiteindelijk toch maar weer een heel klein stukje.
    Maar ja Niels en Jochem zijn nog nog jong en kunnen nog heel lang doorgaan met reizen. Alhoewel papa en mama kunnen ook nog vele reizen maken.
    Geniet nog maar lekker door. Zijn er ook nog mooie foto's te zien voor ons?

Lieve groetjes van ons