Death Valley - Reisverslag uit Mammoth Lakes, Verenigde Staten van Monika Fauw - WaarBenJij.nu Death Valley - Reisverslag uit Mammoth Lakes, Verenigde Staten van Monika Fauw - WaarBenJij.nu

Death Valley

Door: Remco

Blijf op de hoogte en volg Monika

12 Augustus 2014 | Verenigde Staten, Mammoth Lakes

Om weer op temperatuur te komen, zetten we onze reis, na het skigebied hoog in de bergen ( mammoth lake) voort richting wat aangenamere temperaturen van Death Valley. De rit duurde zo,n 4 uur en het landschap veranderde geleidelijk in een maanlandschap met een temp. bij ons hotel van 46 graden, gelukkig was het voor Death Valley een redelijk koele dag. Een gedeelte van de tocht door de woestijn moest zelfs de airco uit, anders zou de auto het niet redden, echt een ongelofelijke ervaring. Als je uit de auto stapt is het net of je een klap in het gezicht krijgt, zo warm, enzelfs om 10 uur s'avonds lijkt het of er iemand met een fohn in de hoogste stand naar je blaast. 3 x hebben Moni en ik gewassen, dit ging super want nat ophangen, enkele minuten later droog. Niels enJochem zochten het meest verkoeling in het zwembad, wanneer je uit het water kwam leek het net of je vel er afbladderde zo hard scheen de zon, niks voor ons bleekscheten uit nederland.