Van Death Valley naar Las Vegas - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Monika Fauw - WaarBenJij.nu Van Death Valley naar Las Vegas - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Monika Fauw - WaarBenJij.nu

Van Death Valley naar Las Vegas

Door: Remco € Moni

Blijf op de hoogte en volg Monika

12 Augustus 2014 | Verenigde Staten, Las Vegas

S'morgens rond 9 uur vertrokken uit Death Valley naar Las Vegas, wederom een reis van zo'n 4 uur. Midden in Death Valley kwamen we langs een golf park met mooi groen gras, net zoiets als de skibaan in quatar, en dan maar zeggen dat de mensen zuinig met water moeten zijn. Op weg van Death Valley naar Vegas kwamen we weer in een nieuwe staat , dit keer Nevada. Uiteindelijk reden we Vegas binnen en de jongens keken zich de ogen uit. De ene , moet je hier eens kijken kwam nog sneller dan de andere. Bij het hotel aangekomen konden ze hun ogen niet geloven, de piramide van ons Luxor hotel was nog groter en mooier dan ze zich voorgesteld hadden, van binnen is het net een stad op zich, met een enorm casino, winkels restaurants, enz. Onze kamer bevind zich op de 14 verdieping van de piramide we hebben echt een super uitzicht naar binnen en buiten.

• 13 Augustus 2014 - 13:22

Gerben Leonne Noelle En Naomi:

Hoi lieve familie de Fauw,

Geweldig om al jullie prachtige verhalen te lezen, wat een belevenissen!!!
    Wat betreft de temperatuur bij jullie, zijn wij toch liever hier in Nederland, hi hi..........
    We wensen jullie nog ontzettend veel plezier en kijken uit naar nog meer mooie verhalen.

Liefs van de familie Gijsbers