De strip Las Vegas - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Monika Fauw - WaarBenJij.nu De strip Las Vegas - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Monika Fauw - WaarBenJij.nu

De strip Las Vegas

Door: Remco Monika

Blijf op de hoogte en volg Monika

14 Augustus 2014 | Verenigde Staten, Las Vegas

Eindelijk weer even bij een WiFi punt. De eerste dag in Vegas zijn we na het verkennen van de hotelkamer en het hotel met de huurauto de Strip, de bekende hoofdstraat van Vegas, waar ons hotel aan ligt gaan verkennen. De jongens wilden graag naar hotel Circus Circus, omdat hier buiten een enorm casino ook een compleet overdekt pretpark in zit. Ze keken zich de ogen uit, en hebben alle achtbanen meerdere keren gereden. In ons eigen hotel bij een taco restaurant gegeten, en s'avonds nog de vele lichtjes van Vegas bekeken, wat een lichtsensatie, je weet niet waar je moet kijken. De volgende ochtend van de 14 verdieping eerst even ontbijten in het hotel, daarna zijn we met de auto naar de Hooverdam gegaan, hier zijn de afmetingen al even indrukwekkend als in de rest van de USA, en wat was het er warm, we hebben alles goed bekeken, en zijn daarna weer gauw de auto met airco ingevlucht. Terug in het hotel even een Mac meal gepakt, en daarna zijn de boys gaan zwemmen in het prachtige hotel zwembad. Wij kwamen iets later, en helaas waren de strandbedden toen bezet, geen nood dacht ik want er lagen er nog in opslag, die waren inderdaad te huur voor ons, voor maar 100 dollar per stuk, echt ongelofelijk. Na zonsondergang gingen we lopend naar de bekende fonteinen van het Bellagio hotel, echt super om te zien met al die lampjes. In een overvolle gezellig Vegas terug naar het hotel om te pitten, morgen een 400 km rit naar Bryce Canyon.

• 14 Augustus 2014 - 17:52

Opa En Oma:

Pas maar op dat jullie je ogen niet verliezen. Met al dat moois en enorme afstanden en grootse zaken.
    Alles in het groot in Amerika. Ja dat kan ook niet anders. Hebben jullie er nog geen genoeg van? Verlangen jullie niet naar het mooie Nederland?
    Bedenk maar goed wat je na deze reis nog graag eens over zou willen doen in Amerika.
    Veel plezier nog en tot schrijfs.

Ons