Aangekomen in de BIG APPEL - Reisverslag uit Winterswijk, Nederland van Monika Fauw - WaarBenJij.nu Aangekomen in de BIG APPEL - Reisverslag uit Winterswijk, Nederland van Monika Fauw - WaarBenJij.nu

Aangekomen in de BIG APPEL

Door: MONIKA

Blijf op de hoogte en volg Monika

27 Juli 2014 | Nederland, Winterswijk

Na een lange zit in het vliegtuig zijn we vanmiddag aangekomen in NY. Wat een stad! Het is hier zondagmiddag en overal ontzettend druk en warm.
Jij kijkt je ogen uit. Aan de ene kant is alles groot , aan de andere kant is ook alles vies, oud en aan vervanging toe. Niels en Jochem kijken zich de ogen uit naar alle dikke auto's.
Ons hotel bevind zich op 2 minuten lopen van Time Square, indrukwekkend om in het echt te zien. Daarna zijn we lekker door de stad gaan slenteren (met na elke paar seconde, kijk is hier, kijk eens daar). We zijn geeindigd in het Central Park, daar was het alleen zo warm dat we dat na een stuk schouwen richting hotel terug gegaan zijn. Het is inmiddels bijna 6 uur, maar Nederlandse tijd is het inmiddels bijna 12 uur s'nachts. Niels en Jochem willen het liefst gaan slapen, want zij zijn ook om 4.15 uur opgestaan. Nu gaan we nog even het programma maken voor morgen, dan douchen, en de eerste dag USA zit er op.

• 28 Juli 2014 - 17:45

Henk En Kitty:

Fijn om te horen dat het nu al een belevenis is. Rust lekker uit en op naar de volgende dag.
    Liefs ons