Op weg naar Boston - Reisverslag uit Winterswijk, Nederland van Monika Fauw - WaarBenJij.nu Op weg naar Boston - Reisverslag uit Winterswijk, Nederland van Monika Fauw - WaarBenJij.nu

Op weg naar Boston

Door: Remco

Blijf op de hoogte en volg Monika

01 Augustus 2014 | Nederland, Winterswijk

Vanochtend een stuk of wat donuts als ontbijt voor Niels en Jochem gehaald, en zelf een paar broodjes in de hotel kamer gegeten. Na het uitchecken in het Sheraton hotel op Time Square een taxi genomen richting vliegveld om de huur auto op te halen. Onze Afrikaanse taxi chauffeur vroeg aan ons de weg , dat was dus een groot succes. Na een mooi stuk rondgeknapt te hebben, en onze afrikaanse stuntel een lege fris drankfles gevuld had, hadden we eindelijk Hertz autoverhuur gevonden. Onze Nissan SUV helemaal vol gepakt met alle bagage, en vervolgens van NY naar Boston gereden. Omdat je in de USA overal maar zo langzaam mag rijden duurde de trip naar Boston toch nog langer dan gedacht. Het is zo'n 400 km, en we zijn rond 10 uur vertrokken, en om 6 uur waren we in het hotel. Eerts even de spullen naar de kamer, en een hapje eten, daarna nog even shoppen en de boten in de jacht haven bekeken. Er waren enkele bootjes bij die het wel zouden kunnen doen. Wij na het douchen nog even lekker luieren, en Niels en Jochem nog even het hotel zwembad in, lekker chillen. Morgenochtend gaan we vroeg met de fiets Boston verkennen.

• 01 Augustus 2014 - 10:46

Marit:

Iedere dag een verslagje maakt nieuwsgierig! Leuk om jullie wel & wee van zo 'dichtbij' mee te maken. Jongens, gaan we nog 'n keer facetimen? Opa vertelde over Niels' honkbal. Jammer, man!

Groet,
    Marit